Tutorial Online

tutoriale ubuntu, tutoriale fedora, tutoriale slackware, tutoriale dreamwever, tutoriale flash, tutoriale photoshop, tutoriale fireworks, tutorial online

Cum se descarca filme noi si subtitrari sincronizate pentru ele – tutorial online

Posted by ascultradio pe Mai 4, 2010

In a doua parte vom trece direct la download-ul unui film de pe un site de torrente (isohunt) in timp ce o sa va spun si cum stau lucrurile cu filmele si cu calitatea lor.

Pe urma vom merge pe site-ul:subtitrari.regielive.ro ca sa download-am o subtitrare pentru filmul pe care l-am download-at

Vom vorbii in acest tutorial si despre oamenii care fac posibila descarcarea libera a acestor filme,care din punctul meu de vedere merita tot respectul meu si sper al tuturor.multumim pentru ceea ce faceti pentru toata lumea ( fxg,axxo,kingben,etc) scuze pentru cei pe care nu i-am pomenit.

Sper ca toata lumea sa se gindeasca ca acesti oameni isi risca slujbele si libertatea pentru ca noi sa descarcam filme si sa ne uitam la ele cu cea mai mare usurinta.

Lasă un răspuns

 
